Bezoekt u binnenkort de gemeente? Bijvoorbeeld voor het aanvragen van een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs? Of u heeft vragen op het gebied van inkomen of vergunningen? Maak eerst een afspraak. Voor veel producten kunt u eenvoudig online een afspraak maken. Staat uw onderwerp er niet tussen? Bel ons dan op telefoonnummer: (0519)-29 88 88. Wij helpen u graag verder!
Alle documenten mee
Neem alle documenten mee die voor uw aanvraag nodig zijn. Dit voorkomt dat de gemeente u niet kan helpen. En dat u een nieuwe afspraak moet maken. We willen u voor meer informatie verwijzen naar het betreffende product op deze website.
Ophalen document
Heeft u een paspoort, identiteitsbewijs of een rijbewijs aangevraagd? Na 5 werkdagen kunt het document weer ophalen. Hiervoor maakt u een afspraak. Heeft u het document met spoed aangevraagd vóór 14:00 uur? Dan kunt u een afspraak maken voor de eerstvolgende werkdag na 10:00 uur. Heeft u het document aangevraagd ná 14:00 uur? Dan kunt u het document binnen 2 werkdagen ophalen.
Afspraak wijzigen of annuleren
Komt de afspraak u toch niet uit? Vergeet niet om uw afspraak te wijzigen of te annuleren.
Altijd gratis
Er zijn commerciële bedrijven die aanbieden om tegen betaling een afspraak bij ons te regelen. We raden u aan om dit niet te doen. Het maken van een afspraak is bij onze gemeente altijd gratis.